Nieuwjaarsborrel

27 dec 2017

Het aftellen naar 2018 is begonnen. We zijn op weg naar weer een nieuw scoutingjaar vol mooie avonturen. Een jaar dat je wil meemaken, met als voorlopig hoogtepunt het groepszomerkamp.

Maar laten we bij het begin beginnen: op 13 januari starten we het jaar met oliebollen en bubbels. Ons bakkersduo de 2 B’s begint die dag in alle vroegte met het maken van grote pannen beslag voor de lekkerste oliebollen en de bubbels zullen ruim op tijd koud liggen.

Het programma ziet er als volgt uit:

• 13.30u programma voor welpen, scouts en explo’s
  • 15.15u toasten op het nieuwe jaar met oliebollen, bubbels en het nodige geknal, waarbij de gezinsleden van onze leden van harte welkom zijn

Wil je na de bubbels een ander drankje? De bar is open, dus neem je oranje scoutingmunten mee of koop ze ter plekke aan de muntentafel.

Voor nu wensen we iedereen alvast een gezellig uiteinde en graag tot ziens op zaterdag 13 januari.