Pannenkoekenrestaurant 2019

23 mrt 2019
Misha Klomp

Wij, de explo’s van scouting Axel openen weer ons jaarlijkse pannenkoekenrestaurant. Dit keer op 13 April van 17:30 tot 21:00. Iedereen is welkom om te komen eten.

We hebben ook dit jaar weer een heerlijk pannenkoekenmenu met stroop, kaas, spek, suiker, kersen, appeltaart en Zeeuwse babbelaars.

Voor kinderen onder de 11 jaar is de entree €7,- Voor iedereen boven de 11 jaar €10,-. Je krijgt hiervoor onbeperkt pannenkoeken. Koffie en thee is inbegrepen, andere dranken kosten €1.

De explo’s doen graag bijzondere activiteiten op zomerkamp en daar is geld voor nodig. Het pannenkoekenrestaurant helpt ons dan ook erg om wat geld daarvoor bij elkaar te schrapen. Wil je komen? Stuur een bericht naar explos@scoutingaxel.nl  en vertel ons met hoeveel kinderen of volwassenen je komt.