Dat is een klus voor de explo’s van Scouting Axel

Geld, cash, centen, contanten, duimkruid, duiten, pingels, poen. We hebben misschien een hekel aan deze woorden, maar we hebben het hard nodig om onze dromen over het meest bijzondere zomerkamp ever waar te maken. Ieder jaar proberen we weer een andere bijzondere lokatie te vinden ergens in Europa. Zo zijn we in het verleden o.a. al naar Frankrijk, Zwitserland, Duitsland en Italië geweest. Om deze kampen te kunnen financiëren helpen we onze medemens graag in ruil voor een leuk centje.

Denk hierbij aan de bar draaien op bruiloften of andere feesten, paardenconcoursen, hondenshows, wilgen knotten, hekken slaan, verkeer regelen, broodjes smeren, palen verven en spooktochten organiseren. Geen opdracht is gek genoeg! Ben jij degene die een mooie klus heeft voor de explo’s van Scouting Axel? Laat je horen!

Uw naam*

Uw email*