Een nieuwe scout

05 feb 2015
Nika
Cobra's
Deze zaterdag hebben we er een nieuwe scout bij gekregen; Michelle! Na het opzeggen van de scout wet en belofte werd zij officieel als scout verklaard, maar eerst moest zij een Napoleon uit een bak water vissen, zonder gebruik te maken van haar handen! Vincent had als haar PL de eer om het haar toch nog wat moeilijker te maken door wat scheerschuim aan het water en Michelle haar gezicht toe te voegen. Naast het feit dat het heel koud was, kon ze er toch om lachen. Terwijl Michelle zich afdroogde, maakte de rest van ons onszelf klaar om naar het bos te gaan waar we nog wat spelletjes gingen doen. Eenmaal daar aangekomen begon Pieter met de uitleg van het eerste spel. De groep werd in drieën gesplitst en kregen allemaal een doel. De eerste groep moest zich verstoppen, de tweede groep moest hen zoeken en naar de post brengen en de derde groep moest voorkomen dat de verstopte mensen gevonden werden en dat deze naar de post gebracht werden. Het spel was heel leuk maar ook redelijk moeilijk. Het tweede spel was een soort verstoppertje, maar dan met een bal, één iemand schopt de bal weg, de zoekers (in dit geval Caitlin en onze nieuwe scout Michelle) moeten de bal pakken en terug brengen, terwijl ze dat doen heeft de rest van de groep tijd om zich te verstoppen. Na dit spel zijn we met z’n allen terug gegaan naar het gebouw en hebben we warme chocomelk gedronken en een paar potjes moordenaartje gespeeld, hiermee hebben we de dag afgerond.

Nika, Cobra’s