verhuuricon

Verblijven bij Scouting Axel

buitenbord_klaver4

De perfecte locatie om met je groep te verblijven? Dan ben je bij het gebouw van Scouting de 4 Ambachten aan het juiste adres!

Geen info nodig? Reserveer gelijk

Verhuur

In een natuurlijke omgeving aan de rand van het plaatsje Axel staat ons prachtige verenigingsgebouw ‘Klaver 4’. Het is gebouwd in 2012 en beschikt over alle denkbare faciliteiten voor een fantastisch verblijf! Het buitenterrein bestaat uit een speelplein, een grasveld en een super-de-luxe overdekte kampvuurkuil. In de directe omgeving vind je een mooi bosgebied om te wandelen en te spelen, een buitenzwembad met grote ligweide en diverse winkels en supermarkten.

Vaste verhuur

Zijn jullie als vereniging, club of groep op zoek naar een plaats waar je je clubavonden of bijeenkomsten kan laten plaatsvinden? Ook dan kun je terecht bij ons. Vul het contactformulier in met je vraag en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Faciliteiten

Plattegrond

plattegrond_scouting_axel_de_klaver_4

In de buurt

• Openlucht zwembad op 100 meter met grote speelweide en kleiner bad voor de jongsten
  • Overdekt zwembad Scheldorado (Terneuzen) en gemeentelijk zwembad (Wachtebeke, B.)
  • Axelse bos op 5 minuten loopafstand, speelbos op 10 minuten
  • Zweefvliegterrein op 500 meter, op aanvraag en tegen betaling zijn zweefvluchten mogelijk
  • Kanovaren op de Moervaart (België)
  • Provinciaal domein Puyenbroeck met grote speeltuin, klimwand en roeivijver (België)
  • Diverse fietsroutes
  • Excursie in het Verdronken land van Saeftinghe

Cultureel & Ontspanning

Natuur

• Kust en stranden Breskens, Nieuwvliet en Cadzand (half uurtje rijden)
  • Natuurgebied Het Zwin, kust Ned./Be. (half uurtje rijden)
  • Natuurgebied Canisvliet in Westdorpe (kwartier rijden)
  • Natuurgebied De Braakman in Hoek (kwartier rijden)

• Supermarkten AH en Aldi op 10 minuten loopafstand
  • Winkelgebied met bakkers, drogisterijen, Blokker, Profile fietsenwinkel, etc
  • Broodjeszaak, frituur, shoarmazaak, (afhaal)chinees, diverse leuke café’s en restaurants
  • Gezondheidscentrum met huisartsen en apotheek op 10 minuten loopafstand
  • Ziekenhuis met HAP op 15 minuten rijafstand

De huurprijzen voor het gebouw zijn

• voor scoutinggroepen: € 5,00 p.p. per nacht met een minimumbedrag van €65,00 per nacht.
  • Voor niet-scoutinggroepen: € 6,50 p.p. per nacht met een minimumbedrag van €75,00 per nacht.
  • Optioneel: code voor het WI-FI netwerk €10,00 per verblijf

De waarborgsom bedraagt € 200,00 (bij een verhuurperiode van 10 dagen of meer is dit € 300,00).
Op verzoek kan een contract met de huurvoorwaarden opgestuurd worden.

Reserveren

Interesse gekregen? Het reserveren van het gebouw kan via het reserveerformulier. Vermeld hierbij in ieder geval de gewenste aankomst- en vertrekdatum en het geschatte aantal personen.

Een boeking staat pas vast na het ondertekenen van de huurovereenkomst.

Ik weet genoeg, reserveer nu