Minikamp 14 en 15 december

02 dec 2018

Vrijdagavond 14 en zaterdag 15 december is het minikamp voor de welpen. Dit jaar valt het samen met de kerstviering op 15 december waarvoor alle ouders een uitnodiging ontvangen.

Een minikamp bij de welpen is 1 nacht in ons eigen gebouw. Het hoort echt bij scouting en is een goede oefening op weg naar het zomerkamp. Als 1 nachtje logeren op dit moment nog geen optie is, mag er natuurlijk thuis geslapen worden. In dit geval neem je contact op met de leiding.

We beginnen vrijdagavond om 19.00u met de installatie van een nieuwe leidinggevende. Na een speurtocht en een korte kerstfilm zullen de welpen vast goed slapen. Oh…en ergens tussendoor verwachten we hoog bezoek…

De zaterdag staat helemaal in het teken van de kerstviering. In de ochtend zal er van alles gebakken moeten worden om ’s middags de gasten van een hapje te kunnen voorzien.

Het wordt vooral samenspelen en samenwerken. Meld je welp snel aan!

Wat neem je mee:

• Slaapmat, slaapzak, kussen, knuffel en pyjama
  • Uniform en das heb je aan, net als je scoutingschoenen
  • Eventueel slippers of pantoffels voor binnen
  • Dikke trui/vest en jas
  • Zaklamp
  • Regenpak
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Schone onderbroek en sokken

Praktische informatie:

• Het kamp kost €5,- per welp. Aanmelden doe je door dit bedrag over te maken op de rekening van de welpen: NL37 RABO 0133 2563 40 Stichting Beheer Scouting Axel. Doe dit uiterlijk 10 december
  • Is je kind allergisch voor een of ander voedingsmiddel, zorg dan dat de leiding dit weet