Regionale welpendag

29 sep 2019

Op zaterdag 12 oktober is het regionale welpendag. Het thema is CIRCUS. Elke welp krijgt die dag de kans circustechnieken te leren tijdens een workshop. Denk daarbij aan Diabolo gooien, jongleren, lopen op een koord of bal en nog veel meer.
Er zullen welpen uit de hele regio Zeeuws-Vlaanderen mee doen. Een leuke dag dus om ook eens andere welpen te ontmoeten en te ontdekken dat scouting groter is dan alleen onze eigen groep.
Om iedereen op het eigen niveau aan bod te laten komen, wordt er gespeeld in twee leeftijdscategorieën, 6-8 jaar en 9-11 jaar.

Wat moet je weten:

• Zaterdag 12 oktober
  • In de Leutfabriek op het Vlaanderenplein in Sas van Gent, zelf voor vervoer zorgen en als dat niet lukt even contact opnemen met de leiding
  • 9.45u aanwezig in Sas van Gent en daar om ongeveer 14.00u afsluiten en opruimen
  • Inschrijven door €5 pp over te maken op de welpenrekening o.v.v. naam welp/welpendag
    NL37RABO 0133 2563 40 Stichting Beheer Scouting Axel, doe dit uiterlijk 7 oktober
  • Lunchpakket met pakje drinken en flesje water meenemen