Minikamp 25 – 26 oktober 2019

13 okt 2019

Vrijdagavond 25 oktober begint om 19.00u ons eerste minikamp van dit scoutingseizoen. Minikampen en zomerkamp zijn natuurlijk niet verplicht, maar horen wel echt bij scouting. Ze dragen bij aan de ontwikkeling van de welpen tot steeds meer zelfstandigheid, één van de belangrijke doelen van scouting.

Op vrijdagavond zullen we allerlei griezels in het bos tegenkomen tijdens de Halloweentocht. De welpen mogen verkleed komen. Het uniform en de das nemen ze natuurlijk wel mee.
De zaterdag staat grotendeels in het teken van de welpen zelf; wie zijn zij nou precies?

Aanmelden doe je door €5,- over te maken naar de welpenrekening: NL37RABO 0133 2563 40 o.v.v. minikamp + naam welp. Dit kan tot 24 oktober.

Het kamp eindigt zaterdagmiddag 26 oktober om 16.00u. We slapen gewoon in ons eigen lokaal en maken er zoals gewoonlijk een gezellige boel van.

Wat heb je nodig:

• Slaapmat, slaapzak, kussen, knuffel