verhuuricon

Verblijven bij Scouting Axel

De perfecte locatie om met je groep te verblijven? Dan ben je bij het gebouw van Scouting de 4 Ambachten aan het juiste adres.

buitenbord_klaver4

Geen info nodig? Reserveer gelijk

We hebben een prachtig nieuw gebouw (sinds september 2012) dat geschikt is voor maximaal 40 personen. Het bezit alle moderne faciliteiten zoals een goed toegeruste keuken, 3 lokalen, ruime hal, toiletruimte met 4 toiletten, 1 mivadouche en toilet en 2 gewone douches. Het buitenterrein is omheind. We hebben een prachtig speel- of kampeerveld en een speelplein met fietsenstalling. De kampvuurkuil is iets bijzonders, er zit een overkapping bij waardoor je op koude avonden heerlijk warm zit. De afmetingen van het gebouw kun je terugvinden op de plattegrond.

Activiteiten

Ons gebouw staat aan de rand van het bos dus je bent verzekerd van veel speelplezier met je groep. Op 100 meter is een openluchtzwembad met een grote speelweide (ook een kleiner bad voor de jongsten). Op 500 meter is een zweefvliegterrein, op aanvraag en tegen betaling zijn zweefvluchten mogelijk (EZAC).
In Terneuzen (10km.) kun je o.a. naar de bioscoop, het subtropisch zwemparadijs en de havens bezoeken. In St. Niklaas (België, 25 km.) is een bowlingbaan en grote bioscoop. In Wachtebeke (België, 18 km.) is een provinciaal domein met grote speeltuin, een klimwand, roeivijver en een overdekt zwembad.
In Axel zijn verschillende supermarkten, drogisterijen, een apotheek en enkele huisartsen. In Terneuzen staat een ziekenhuis met HAP.
Zeeuws-Vlaanderen heeft natuurlijk nog veel meer toeristische attracties en het is ongeveer een half uur rijden naar de kust.

Bijeenkomsten

Zijn jullie als vereniging, club of groep op zoek naar een plaats waar je je clubavonden of bijeenkomsten kan laten plaatsvinden? Ook dan kun je terecht bij ons. Vul het contactformulier LINKJE HIER in met je vraag en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Kosten

• De huurprijs van het gebouw is voor scoutinggroepen: € 4,00 p.p. per nacht met een minimumbedrag van € 50,00 per nacht.
  • Voor niet-scoutinggroepen: €5,00 p.p. per nacht met een minimumbedrag van € 50,00 per nacht.

De waarborgsom bedraagt € 200,00 (bij een verhuurperiode van 10 dagen of meer is dit € 300,00).
Op verzoek kan een contract met de huurvoorwaarden opgestuurd worden.

plattegrond_scouting_axel_de_klaver_4

Reserveren

Interesse gekregen? Het reserveren van het gebouw kan via het reserveerformulier. Vermeld hierbij in ieder geval de gewenste aankomst- en vertrekdatum en het geschatte aantal personen.

Een boeking staat pas vast na het ondertekenen van de huurovereenkomst.

Ik weet genoeg, reserveer nu