Onthulling bouwbord

13 mrt 2012

Daar staat ie dan! Iets meer dan een jaar later presenteert Scouting Axel een bouwbord. Dit betekend dat we gaan beginnen aan de bouw. De bouw van een pand dat geen lekkages heeft en met een boel meer ruimte. Een gebouw zoals we hadden maar dan beter! Dit alles gaat komende maandag (05/03/2012) beginnen.

Dit mooie moment konden we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan zonder onze leden op de hoogte te stellen dus iedereen was uitgenodigd om te komen kijken hoe het oranje zeil van voor bord werd verwijderd.

Het leuke ontwerp is gemaakt door de Explo’s en is een verwijzing naar het grappige kereltje uit de comedy serie South Park. De clip hieronder laat zien de inspiratie bron zien.

Ook de PZC schreef een stukje over ons:

AXEL – Morgen (maandag) begint de bouw van een nieuw gebouw voor Scoutinggroep De 4 Ambachten aan de Boslaan in Axel.

Onder het toeziend oog van zo'n 120 aanwezigen onthulde wethouder Cees Liefting van de gemeente Terneuzen zaterdag een zeven meter hoog bouwbord met daarop de namen van de sponsors en aannemer. Het oude scoutinggebouw brandde in decemb er 2010 af. De aannemer verwacht rond september de nieuwbouw op te leveren.

Nu is het elke zaterdag weer een verassing voor ons hoe snel we de dingen op het terrein zien veranderen. Ik kijk er in ieder geval al naar uit!

De foto's van afgelopen zaterdag kunt u ALHIER vinden.