Welkom bij de tweede editie van ons pannenkoekenrestaurant

30 apr 2016
Misha Klomp

De Explo’s, openen dit jaar voor de tweede keer hun restaurantdeuren. Dit jaar zullen zij dat doen op 28 mei. Al onze leden en hun familie zijn welkom. Wel vragen wij vooraf te reserveren. Dit kan voor 18:00 uur of voor 19:00 uur.

Natuurlijk serveren wij dit jaar weer kaas-, spek-, kersen- en alle andere pannenkoeken van de vorige keer. Maar we hebben ook iets nieuws! De pannenkoek van de chef. Wat dat is vertellen we nog even niet, maar we beloven dat ie lekker is 😉

Voor kleine eters (-11 jaar) vragen wij €7,- voor de grote eters (+11 jaar) €10,-. Hiervoor krijg je bubbels vooraf, onbeperkt pannenkoeken en koffie, thee of warme chocomelk na. Daarnaast kosten non-alcoholische drankjes €0,50 en alcoholische drankjes €1,00.

De Explo’s doen traditiegetrouw door het jaar heen allerlei klussen, om het zomerkamp te bekostigen. Dit jaar gaat de reis naar het noorden van Italië. Help jij ons op weg?

Reserveren kan via explos@scoutingaxel.nl. Geef aan met hoeveel grote en kleine eters je komt en rond hoe laat. Wij vragen dit te doen voor 21 mei in verband met de inkopen.

Tot dan!

8 mei 2016 20:37

Hé, leuke foto 😉

Marjo Reinders
14 mei 2016 14:18

Inderdaad en een stemmig tafeltje in oranje/blauw. Mooi!