Dag 7: Rustdag

22 jul 2017
Misha Klomp

Goeiemorgen, goeiedag!

Deze ochtend stond iedereen goedgezind op want we mochten 1. Lang slapen en 2. Het was weer super super mooi weer! Toen we klaar waren met ons uitgebreid ontbijt gingen we met zen allen naar de winkel, daarna aten we als lunch, een roer eitje en kregen we hamburgers van onze buren. Na de lunch en de afwas gingen we met zen allen aan het meer zitten. Toen we allemaal een bruin (of rood) kleurtje hadden gingen we terug naar het terrein om alles klaar te zetten voor de bbq.

Na de uitgebreide, super lekkere bbq met veeeel te veel eten ruimden we effe alles op en gingen we douchen of sommigen nog is zwemmen. Toen we daarna s’avonds aan het kampvuur zaten werden we ineens meegevraagd door een andere groep explo’s, deze moesten een opdracht doen : 20 mensen verzamelen om de scouting shake te doen. Nadat we de scouting shake hadden gedaan zaten we nog even aan het kampvuur en kropen dan ons tentje in, slaaplekker!

Famke