Speculaaspoppen

23 okt 2022

Lekker, speculaaspoppen snoepen voor Scouting Axel!

De stoomboot gaat binnenkort weer onderweg naar Axel; de hoogste tijd om nu alvast speculaaspoppen bij ons te bestellen. Dan geniet ook jij met Sinterklaas van zo’n heerlijke pop. Bovendien kun je er een hoop andere mensen blij mee maken. Wie wil er nou niet zo’n heerlijke speculaaspop in zijn schoen?

De opbrengst van deze lekkernij is voor een geweldig goed doel: de scoutinggroep van je eigen kind!

Ook voor onze vereniging wordt het leven duurder. Toch willen we extra leuke activiteiten blijven doen met onze leden en vrijwilligers. De contributie houden we zo laag mogelijk. Gelukkig zijn er ook andere manieren om geld te verdienen, zoals met deze sinterklaasactie. Onze grote speculaaspoppen van 250 gram zijn te koop voor slechts €3,50 per stuk.

Tips en trucs om zo veel mogelijk heerlijk verse speculaaspoppen te verkopen:

• Vertel de familie over die leuke scoutingvereniging van je kind en natuurlijk kopen ze een speculaaspop om de club te steunen
  • Breng je baas of voorzitter van de personeelsvereniging op het idee met Sinterklaas lekkere scouting Axel speculaaspoppen uit te delen aan het personeel
  • De buren kunnen gewoon geen nee zeggen tegen deze lekkere speculaaspoppen als je eigen welp of scout het netjes vraagt

En natuurlijk mag je zelf ook heel veel speculaaspoppen kopen om cadeau te doen tijdens Sinterklaas. Je kinderen, de familie, de buren, je collega’s en de baas zullen je dankbaar zijn.

Speculaaspoppen bestellen doe je zo:

• Ga naar https://winkel.scoutingaxel.nl/product/speculaaspop/ en bestel zo veel speculaaspoppen als je wil. Je betaalt met IDEAL. Bestel je voor een bedrijf, alleen dan mag je ook kiezen voor betalen via een overboeking
  • Per e-mail ontvang je een bestelbevestiging. Dit is tevens je factuur dus bewaar die goed
  • Bestel je voor jezelf en voor je baas (bedrijf), maak dan 2 aparte bestellingen met de juiste tenaamstelling
  • Bestel uiterlijk 12 november zodat er op tijd geleverd kan worden
  • De bestelling afhalen kan op 26 november in ons scoutinggebouw van 13.15u tot 13.45u of om 16.00u