Scout-In

14 sep 2011

Aanstaande zaterdag is het voor de welpen, scouts & explo’s geen draaien. Nu vraag je jezelf natuurlijk af hoe dat komt. Nou.. dat zullen wij jou dan is flink vertellen. Vrijdag is het namelijk de scout-in 2011!

De Scout-In is een heel groot feest dat eens in de 2 jaar gegeven wordt door & voor begeleiding. Het festival bevat info over allerlei nieuw leuke spelprogramma’s, leiding cursussen en nog veel meer. Maar dit is natuurlijk niet alles. Er is op de Scout-In natuurlijk ook tijd voor gezelligheid, want zo gaat dat bij Scouting.

Wij zijn dus een weekendje de boer op richting boxtel. Wil je op de hoogte blijven van wat wij zoal aan het doen zijn (en dat wil je)? Dan kan je ons het gehele weekend volgen op de blog en natuurlijk op twitter.

Grotere kaart weergeven