Vossenjacht 2011

12 sep 2011

Zaterdag was het zover. De grote vossenjacht in Koewacht. Op de forten verzamelden zich een heleboel deelnemers voor een gigantische vossenjacht. Zo’n 180 deelnemers trokken er op uit om in de woeste natuur van Koewacht een stel verdachte mensen op te sporen. En wie zijn er nou leukere vossen dan de Leiding, Stam en Explo’s van Scouting axel.

Verstopt in bomen, onder bruggen en tussen de schapen liepen er kapiteins, rastamannen, vissers, en nog veel meer figuren rond. Het was de bedoeling om tussen al de gewone wandelaars deze excentrieke figuren ervantussen te plukken. Wist je wie het was. Dan kreeg je een handtekening en moest je door naar de volgende vos.

Rondt 8 uur was het afgelopen en dat was maar goed ook. Niet omdat het niet gezellig was maar omdat het begon te stormen. De lucht betrok en het begon heel hard te onweren. Dus iedereen pakte snel nog een drankje en zijn prijs (Suske & Wiske, De laaiende linie).  Het was een drukke en gezellige avond voor zowel ouders als scoutsleden.

Alle mensen die hebben meegeholpen.

Bedankt!