Destination Unknown

18 dec 2012

Om even in de sfeer te komen voor Destination Unknown vind u hier een toepasselijke soundtrack voor tijdens het lezen.

Een scoutinggroep kan niet draaien zonder bestuur en leiding. Na alle hectiek van de afgelopen 2 jaar, brand/nieuw gebouw, gaan we werken aan het versterken van dit team. Dit gaan we doen door in maart op teambuildingweekend te gaan. Dit wordt georganiseerd door Marieke en Ynske (Mor), zij zijn de enige die weten waar het weekend zal plaatsvinden en wat het weekend zal brengen. Het komt er in elk geval op neer dat er veel zal moeten worden samengewerkt, rekening gehouden moet
worden met elkaar, iedereen moe terug zal keren, maar dit allemaal wel met voldoening nadien. Zaterdag 16 maart zal er dus ook geen scoutingdraaien zijn. De leiding heeft in elk geval iets om naar uit te kijken! Maar ook de leden (en ouders) kunnen uiteraard meegenieten van de verhalen na afloop van dit gave, leuke, fantastische, droge, natte, warme, koude, stoere, vermoeiende, barre, epische, onvoorspelbaar weekend. We houden jullie op de hoogte!

Spoedig hoort u meer op deze pagina!