Laatste draaidag

06 jun 2012

Zaterdag 16 juni is het alweer de Laatste Draaidag van dit seizoen!

We gaan met z’n allen zwemmen, dus vergeet je abonnement (als je dat hebt) en zwemspullen niet. Geld heb je niet nodig, wij zorgen voor iets te drinken en te snoepen. Bij slecht weer doen we iets anders. We beginnen gewoon om 13:30, ouders die zin hebben om mee te gaan zijn van harte welkom, zij mogen ook
broertjes/zusjes meenemen, natuurlijk wel op eigen kosten. Om 17.00u komt iedereen terug naar het gebouw voor ons jaarlijkse BBQ festijn met koud buffet en open podium. Ook ouders, broertjes, zusjes, opa’s en oma’s zijn welkom bij dit geweldige feest.

Hiervoor moet je wel uiterlijk op 15 juni aangemeld zijn, dus vergeet dat niet te doen!!

We hebben de laatste tijd vaak met succes een beroep op ouders mogen doen voor allerlei klussen. We willen graag iets terugdoen voor deze vrijwilligers door hen de BBQ gratis aan te bieden. Degenen die vinden dat zij weinig of niet hebben geholpen vragen we een bijdrage in de BBQ kas te storten. Richtbedrag hiervoor is €8,- per volwassene, kinderen onder de 12 jr de helft. Meer mag natuurlijk ook. Leden van scouting hoeven niets te betalen. Bij de ‘ingang’ zal een pot staan waar je je bijdrage in kwijt kunt. Drankkaarten zullen tegen een zeer schappelijk tarief te koop zijn aan de bar.

Tussen het eten en drinken door is er een OPEN PODIUM. Dit betekent dat alle leden solo, of in kleine of grotere groepen een act gaan opvoeren. Play-back, zang, dans, quiz, cabaret, goochelen, het kan van alles zijn. Ook ouders dagen we uit het podium te betreden! Neem wel de benodigde muziek mee op cd of stick. Aan het begin van de avond meld je je act aan bij de leiding. Extra leuk is dat Marieke en Misha deze avond geïnstalleerd zullen worden als leidinggevenden, inclusief hun ontgroening

Een eindtijd is er niet, maar het open podium is voor 22.00u klaar. Het feest is buiten, dus neem warme kleding mee!!

Deze avond is gelijk het afscheid van onze noodvoorziening; na de zomer hebben we weer een eigen gebouw!!

Tot dan!!!