Openingsfeest!

02 sep 2012

Op 3 december 2010 ’s morgens in de ijskoude vroegte ging ons scoutinggebouw Klaver Vier in vlammen op. Machteloos stonden we er bij en keken toe hoe jarenlang werken en spelen verdween. Maar wij van Scouting Axel laten ons niet afbranden.

Nu, 29 september 2012, staat er een gloednieuw gebouw klaar om misbruikt gebruikt te worden. Dit kunnen we natuurlijk niet zonder een stevig feest. Hier hebben we jullie hulp bij nodig, want: hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Dit (volgens sommigen) nu al legendarische feest begint om 21:00. Alle scouting gerelateerde figuren ouder dan 15 jaar uit Zeeland zijn welkom! Deelnemen aan dit heugelijke festijn kost je 1 euro entree.

Om het jullie wat gemakkelijker te maken is het mogelijk om te overnachten. Wil je blijven slapen dan moet je wel even je eigen tentje mee nemen en van tevoren even 3 euro pp betalen, dan regelen wij een mooi ontbijtje voor je! Wil je blijven slapen stuur even een mailtje HIERHEEN.

We zien jullie dan!

Groeten!

Explo’s & Stam van Scouting Axel

Check ons evenement op facebook