S4AA kledinglijn

28 mei 2012

Nu verkrijgbaar! Naast het verplichte scoutinguniform is het nu ook mogelijk om de keihippe scouting Axel T-shirts/truien te dragen. Dat is hartstikke leuk en handig! In de winter heb je een extra laag onder je blouse, in de hete zomer een T-shirt in plaats van dat warme uniform (het uniform blijft wel verplicht bij het openen!).

De shirts/truien zijn in verschillende maten en modellen verkrijgbaar en worden voorzien van een zeefdruk print welke gegarandeerd staat voor een slijtvaste opdruk. Het is natuurlijk niet verplicht, maar wel geweldig als iedereen er 1 koopt en hem iedere week draagt. Zo zijn we ook in de zomer een duidelijk herkenbare groep, Scouting de vier ambachten Axel!!

Bestel je T-shirt & trui nu snel via het formulier hieronder. OP = voorlopig OP

kosten

Het Scouting Axel T-shirt kost €12,50 en de Scouting Axel trui €20,- Dit bedrag moet contant betaald worden bij het afhalen van de shirts.

Maten

In de onderstaande tabel kun je zien welke maat bij je past:

Kids Breedte / lengte Dames Breedte / lengte heren Breedte / lengte Trui Breedte / lengte
128 43 / 55 S 41,5 / 60 S 48,5 / 69,5 S 50,8 / 66
140 46 / 60 M 44 / 61 M (164) 53,5 / 72 M 55,9 / 68,6
152 48,5 / 65 L 46.5 / 62 L 56 / 74,5 L 60,9 / 71,1
    XL 49 / 63 XL 61 / 77 XL 66 / 73,6

* alle maten staan in CM aangegeven
** grotere maten op aanvraag
*** dames T-shirt heeft een strakkere pasvorm en V-hals, overige modellen een ronde hals

Op dit moment is de trui niet beschikbaar in kindermaten. Als u dat toch wilt, geef dit dan aan in de opmerking. Bij voldoende animo zullen wij er voor gaan zorgen dat deze er wel komt.

Kinderen groeien snel. Kies bij twijfel een maatje groter.

Levering

De eerste uitlevering van de shirts zal plaats vinden bij de opening van het nieuwe gebouw.  In verband met de levertijd moet er voor de laatste draaidag (16 juni) besteld zijn.

Als je voor een (jeugd)lid bestelt, vermeldt dan in de opmerking de naam van het jeugdlid en de speltak.

Ben je zelf een jeugdlid? Laat dan je ouders bestellen!