Scouting loterij

02 jun 2012

Nationale Scoutingloterij..wie maakt ons los?????

Op dit moment zijn er nog welpen, scouts en explo’s met boekjes loten thuis. Doe nog 1 week je uiterste best om alles te verkopen. Komende zaterdag 9 juni moeten alle loten die over zijn en al het geld van de verkochte loten ingeleverd worden. Voor de beste verkopers zijn er nog steeds naambandjes te winnen.

Er zijn nog 5 boekjes op voorraad die liggen te wachten op iemand die ze nog denkt te kunnen verkopen. Neem ze mee naar het werk, vraag je collega’s en je baas ons te sponsoren. Of stuur nog eens een mail rond in de familie. Stuur een berichtje via het contactformulier van onze website als je ze hebben wilt, dan worden ze bij je thuis bezorgd.

Het doel hebben we inmiddels bepaald: we gaan de opbrengst voornamelijk gebruiken voor de inrichting van onze nieuwe lokalen. Verf voor de muren, hout voor kasten, lampen en ander elektra, een podium bij de welpen, een bar bij de explo’s en stam en nog veel meer wat ons gebouw straks weer tot ons eigen scoutinggebouw moet maken.

Als alle loten die we op voorraad hadden, verkocht zijn, hebben we €1500,- te besteden. Dus mensen, kom op, maak ons los!!!!!!!!!!