START NIEUW SEIZOEN

11 aug 2012

Het eind van de zomervakantie is er al weer!

Dat betekent dat scouting ook weer gaat beginnen maar dit jaar toch even anders dan andere jaren.

Normaal gesproken starten we de 1e zaterdag na de vakantie maar dat is nu vanwege de bouw wat uitgesteld.  Het noodgebouw gaat eind augustus weg en het nieuwe gebouw is nog niet helemaal klaar. Het is al heel ver maar de aannemer heeft toch nog  wat werk en daarbij moeten we zelf de lokalen nog inrichten en de keuken plaatsen enz. enz. Daar gaan we ons de komende weken op richten. Daarom hebben we besloten om het scouting seizoen te starten met overvliegen op zaterdag 22 september.

Begin week 34 kunnen we doorgeven wanneer we het nieuwe gebouw feestelijk gaan openen. Uiteraard worden jullie hiervoor nog uitgenodigd!

Een andere datum die we door kunnen geven is die van het zomerkamp 2013. Normaal gesproken de 1eweek van de zomervakantie, dit wordt nu de 2eweek van de vakantie. Dus ook hier een wijziging.

Scouts:    6 -13 juli 2013

Welpen: 8 – 13 juli 2013

Klusouders, klusscouts en klusexplo’s kunnen zich nog altijd opgeven voor de klusploeg. Wellicht zijn er Scouts die willen helpen om de noodlokalen leeg te ruimen of zijn er Explo’s die het buitenterrein willen helpen opruimen, er is veel mogelijk!! Laat ’t even weten aan Karin Koster (bramkarin@kpnplanet.nl) of Theo Mattheeuws (matth@zeelandnet.nl)

In ieder geval tot de 22e september!!

Leiding en bestuur Scouting Axel