Algemene ledenvergadering

27 nov 2013

Zaterdag 14 december houden we onze jaarlijkse ledenvergadering. Voor alle ouders en 18+ leden is dit de plaats om inzicht te krijgen in en mee te praten over het beleid van onze scoutingvereniging. Onderwerpen die o.a. besproken zullen worden, zijn:

·         de financiën

·         bijzondere zaken van het afgelopen jaar

·         actief zijn als ouder in onze groep

·         het zomerkamp van 2014, een eerste toelichting op het groepskamp

De vergadering is van 15.30u tot 17.00u. Voor de welpen en scouts is er in de tussentijd een programma. Deelnemers aan de vergadering zijn na afloop welkom bij onze jaarlijkse kerstmaaltijd. Reden te meer dus om te komen!
Aanmelden voor de ledenvergadering en bijbehorende kerstmaaltijd graag uiterlijk 7 december via het e-mailadres bestuur@scoutingaxel.nl

Voor onze leden komt er nog een aparte uitnodiging en inschrijfmogelijkheid voor de kerstmaaltijd.