Halloween 26 oktober

22 okt 2013

Wie van jullie zijn er dapper genoeg om met ons een donker bos in te gaan waar verschillende griezels wonen? Brrr…de leiding durft echt niet alleen!

Op zaterdag 26 oktober is het Halloween bij scouting. Overdag zijn jullie vrij, maar ’s avonds komt het bos tot leven en gaan de welpen (met leiding) en scouts (zonder leiding) een speurtocht lopen in het bos. Ook ouders mogen mee komen doen. Broers en zussen alleen als er ook ouders bij zijn en gezien het griezelgehalte niet jonger dan de welpenleeftijd (7jr).

Onderweg zullen jullie een aantal posten tegenkomen waar het een en ander gedaan moet worden.
Om niet te veel op te vallen tussen de griezelige bosbewoners mogen jullie natuurlijk geschminkt en verkleed komen in je engste outfit.

De avond begint om 19.00u bij het scoutinggebouw en eindigt daar rond 21.15u.
Vanaf 20.45u staat er koffie en warme chocomelk klaar voor ouders die hun kinderen willen ophalen en de kinderen en ouders die terugkomen uit het bos..
Voor deze activiteit is aanmelden niet nodig.