De diva’s maken schoon schip

18 sep 2014
Menno Dekker

Afgelopen periode is er een mail de deur uit gegaan naar alle ouders om te helpen met een herfstschoonmaak van ons gebouw. Helaas hebben er maar 2 mensen hierop gereageerd. Gelukkig houdt dat onze diva’s niet tegen en hebben ze de emmers en zemen opgepakt. Voorzitter Theo heeft het grasveld weer kort gezet. Er was koek bij de koffie en voor iets lekkers voor na het poetsen (zie foto).

Alles is weer spik en span op Scouting Axel en het was beregezellig. We willen iedereen bedanken die heeft geholpen bij het opruimen van ons gebouw! We kunnen jullie niet missen. Op 20 oktober doen we nog eens zo’n avond, dan doen we de toiletgroep, de keuken en de hal. We hopen dat de topsfeer van afgelopen keer er voor zorgt dat er volgende keer nog meer mensen zijn die zich aanmelden om te helpen!

er zijn geen afbeeldingen gevonden

Geweldig dames, fijn dat jullie dit voor ons doen..TOP!!!!

Caroline van den Bergen
20 september 2014 21:30

Het was gewoon bere gezellig en behalve dat, hebben we nog een gratis ‘workout’ gehad en letterlijk alle spiergroepen in onze lijven aangespoord te werken. Ik wist niet eens dat ik zoveel spieren had.
Ben je sportief – of juist niet- en gewoon nieuwsgierig en of heb je een uurtje vrij kom dan naar onze ‘diva-poets-je-lekker-moe-en-voldaan-avond’. Het is er bovenal gezellig!
P.S. lipstick, rubberen handschoenen, schortjes, lieslaarzen en aanverwante accessoires zijn toegestaan 😉