Infobijeenkomst zomerkamp 201

09 apr 2014

Zaterdag 19 april van 15.00u tot 16.00u houden we een verplichte informatiebijeenkomst voor het zomerkamp. Dit betekent dat we van alle explo’s, scouts en welpen die (misschien) mee gaan op zomerkamp 1 ouder verwachten, ook als je kind al eerder mee is geweest op kamp.
Heb je kinderen bij meerdere speltakken, kijk dan of het mogelijk is met 2 mensen te komen zodat beide bijeenkomsten gevolgd kunnen worden.
Mocht je op dat moment echt niet kunnen, meld dit dan bij de leiding van je speltak.

We beginnen gezamenlijk in de hal. Om 14.45u staat daar koffie en thee klaar die je zelf kunt inschenken.
Om 15.00u is er in de hal een korte voorlichting over waar we heen gaan en de gezamenlijke terugreis.
Hierna gaan explorerouders, scoutsouders en welpenouders ieder naar het eigen lokaal voor het gedeelte per speltak. Dit gedeelte gaat over de kosten, bagage, heenreis en andere wetenswaardigheden.

Waar jullie van te voren al over na kunnen denken:
Scouts moeten op zaterdag 19 juli weggebracht worden, het zal ongeveer 40 minuten rijden zijn. Wie kunnen er rijden?
Welpen moeten op maandag 21 juli naar Wiltz Luxemburg gebracht worden. Het is ongeveer 2,5 uur rijden. Meestal zitten we in een straal van 2 uur rijden, dus het is maar iets verder dan gebruikelijk. Wie kunnen er rijden?
Alle deelnemers moeten een eigen identiteitskaart hebben, we zitten immers in het buitenland.
Je kunt je vast oriënteren: http://www.scoutswiltz.lu/

Als je nu al zeker weet dat je kind niet mee gaat op kamp, meld dit dan bij de leiding van je speltak.