Scouting Axel bedankt De Flierefluiters

18 sep 2014
Menno Dekker

Even schaamteloos strekken wij zelf onze vleugels om jullie bij te praten over de nieuwe website. Menno & Misha zijn naast scoutingleden ook vennoten van een heel tof creatief communicatiebureau. Deze 2 vreemde vogels vonden het tijd voor een andere website. 283028172 koffiebonen en 2 kratten pils later presenteren ze een website zoals Scouting Axel is.. voor iedereen.

De website waar je nu doorheen klikt werkt intuïtiever dan ooit. Zowel voor u, de leiding en de kinderen. Naast het ontwerp, waarmee we menig vereniging de ogen uitsteken, zijn er ook structureel punten verbeterd.

We hebben nog een kleine 100 andere dingen verbeterd zoals agenda’s, twitteraccounts, vindbaarheid op google, verhuursysteem, fotopagina’s en ga maar door. Het is natuurlijk mogelijk om dit allemaal woord voor woord uit te leggen. Maar onnodig want u kunt het natuurlijk ook gewoon zelf beleven.

Reageren op berichten

Met Facebook is het mogelijk om een reactie op een bericht achter te laten. Probeer het, geef feedback op de website of laat ons weten hoe cool je het vindt. We lezen het graag!

Helemaal top jongens, ziet er geweldig uit!!!

Hanneke Cleijne-Loosschilder
20 september 2014 21:25

Cool jongens, ziet er tof uit 🙂