Scouting Axel krijgt gratis zonnepanelen!

25 mrt 2015
Menno Dekker

Als jij ons helpt.

Ze zijn helemaal gek geworden bij de Rabobank. 60.000 euro verdelen ze tijdens de Clubkascampagne. Wat blijkt nu? Ze zijn bereid om een gedeelte daarvan aan Scouting Axel te geven voor splinternieuwe zonnepanelen. Maar we krijgen ze alleen als jij ons helpt.

Hoe help jij de leukste vereniging van Axel?

Enkel Rabobank klanten krijgen komende periode een code waarmee ze kunnen stemmen. Ben jij een Rabobankklant? Stem op ons! Ben je geen Rabobank klant? Geen probleem, meld deze actie het gewoon even aan alle andere mensen die je kent.

Als tegenprestatie wanneer we de zonnepanelen door jou op ons dak hebben liggen: Je bent dan van harte welkom om een, met groene energie gezet, bak koffie te komen drinken.

Caroline van den Bergen
26 maart 2015 19:57

Kijk dat is nou eens een geweldig initiatief.
Het milieu dat is me heel veel waard. Tenslotte is het de bedoeling dat na ons er nog heel veel generaties op Aarde leven kunnen en omdat dit uiteraard alleen mogelijk is als er minder fossiele brandstoffen worden verbruikt ben ik helemaal zonne-energie minded .
Alternatieve energiebronnen zijn dan onmisbaar. Ik ben voor en stem vooral op scouting Axel.
U toch ook?!

Rob Vermoet