Vriendenloterij

09 jan 2016
Menno Dekker

Veel van onze leden steunen al een tijdje Scouting Axel door het meespelen met de Vriendenloterij, waarvoor onze dank!

Met de kwartaalopbrengsten uit deze loterij kunnen wij veel doen voor onze leden, zoals nieuw (spel)materiaal aanschaffen of als extra bijdrage voor de zomerkampen. Maar ook het onderhoud van ons mooie gebouw en de lening die we hebben moeten afsluiten om ons oude gebouw te vervangen voor dit nieuwe, moeten we ergens van betalen.

Door jullie steun kunnen we de kinderen een leuke, leerzame en ontspannende scoutingtijd bezorgen!

De Vriendenloterij heeft de prijs per lot gewijzigd. Een lot kost nu € 13,25 per trekking inclusief Jackpotbonus van
€ 0,50. Er zijn veertien trekkingen per jaar waarvan twee zonder Jackpotbonus.

Natuurlijk hopen wij dat er nog veel meer ouders lid willen worden van de Vriendenloterij en onze vereniging als doel opgeven. Die steun kunnen we hard gebruiken. En als je al mee speelt, ken je misschien wel iemand die je enthousiast kunt maken om ook lid te worden van de Vriendenloterij met onze vereniging als doel.

Nogmaals dank voor je deelname! Wij wensen je veel mooie prijzen uit de Vriendenloterij.

Meer informatie alhier.