SuReAc 2012

18 sep 2012

Het SuReAc (SubRegioActiviteit) komt er weer aan! Het SuReAc is een kamp voor alle scouts uit Zeeuws-Vlaanderen en wordt ieder jaar georganiseerd rond de herfstvakantie. Het SuReAc is ieder jaar iets anders. Bijv. een weekend hiken, kookwedstrijden of een spel- en feestweekend.

Dit jaar zal het weekend plaatsvinden van vrijdagavond 19 t/m zondagmiddag 21 oktober bij ’t Jagertje in Hulst. Het zal een weekend zijn waar de scouts in aanraking komen met verschillende scoutingtechnieken, grote en kleine spelen en de JOTA/JOTI. De JOTA/JOTI staat voor Jamboree On The Air/ Jamboree On The Internet. Er wordt dan geprobeerd contact te leggen met scoutinggroepen uit Europa en zelfs de rest van de wereld d.m.v. radio en internet.

We verzamelen vrijdag om 18.15 uur bij het scoutinggebouw. We vertrekken dan zo snel mogelijk met auto’s naar Hulst. Daar aangekomen gaan we uitladen en kunnen de tenten opgezet worden.

Zondag sluiten we rond 15.00 uur in Hulst. Dus dan worden we graag weer opgehaald met auto’s. Na aankomst bij scouting zullen we eerst de materialen opruimen. We sluiten dan het kamp echt af om 16.30 uur.

De kosten voor dit weekend zijn € 17,50. Opgeven kan via de mail tot uiterlijk maandag 1 oktober. De kosten kunnen overgemaakt worden op rekeningnr: 392411911 t.n.v. Scouting Axel en o.v.v. SuReAc 2012 scouts en de na(a)m(en) van kind(eren). Dit moet ook uiterlijk 1 oktober betaald worden.

Wat moet je allemaal meenemen:

– compleet uniform (aan voor vertrek)

– slaapzak

– matje (geen luchtbed!)

– pyjama

– toiletspullen + handdoek

– ondergoed + sokken

– extra setje kleren + warme trui

– regenkleding

– zwemkleding + handdoek

– bord, mok + bestek

– theedoek

– zakmes

– zaklamp

– veldfles of bidon

– veiligheidshesje

– id-kaart

– zorgverzekeringspasje

– evt. een klein klap/vouwstoeltje

Als er ouders zijn die heen en/of terug willen rijden, geef dit dan samen met de aanmelding voor het kamp door via de mail. Vermeld daarbij aub ook hoeveel kinderen u mee kunt nemen.