Opening en ballonnen

24 okt 2012

WAT WAS HET EEN GEWELDIGE DAG ZEG!!!

Zaterdag 29 september jl. was de opening van ons nieuw scoutinggebouw. De weken ervoor was er nog keihard gewerkt om alles zover te krijgen. Het buitenterrein werd in orde gemaakt, de aannemer, elektricien en loodgieter werkten hun laatste klussen af. We hebben enorm veel hulp gekregen van de klussers, waarvoor nogmaals dank.

Het was een zonnige dag en na alle toespraken en huldigingen, die we lekker buiten konden doen, deed de wethouder de openingshandeling. Honderden ballonnen met een kaartje aan gingen de lucht in. Daarna werd er getoast met bubbels en taart. Veel leden, ouders, sponsoren en Axelaars kwamen een kijkje nemen. 's Avonds was het nog groot feest voor de oudere scoutinggroepen.

Nu na een paar weken zijn er al een aantal ballonkaartjes teruggestuurd, de meeste uit Duitsland maar eentje kwam er zelfs uit Polen. Van wie die is houden we nog even geheim tot aan de Kerst.