Explo’s nodigen jullie uit om te komen eten in hun Pannenkoekenrestaurant

20 mrt 2015
Sandra Wesselius

Uitnodiging Pannenkoekenrestaurant

Beste leden,

Op zaterdag 16 mei organiseren wij ( de explo’s) een pannenkoekenrestaurant in het gebouw van scouting Axel. Ons restaurant gaat open om 18.00 uur. Alle leden en natuurlijk ook hun familie zijn van harte welkom.

De opbrengst van ons restaurant gebruiken we voor ons zomerkamp. We gaan namelijk naar Engeland en om dit te kunnen betalen, doen we het hele jaar door een aantal (ludieke) acties. Het bij elkaar gesprokkelde geld uit acties en klussen samen met kampgeld moet uiteindelijk voldoende zijn voor een onvergetelijk zomerkamp.

We hopen natuurlijk dat jullie allemaal komen en familieleden meenemen. Wat we precies gaan serveren is nog niet definitief vastgesteld. Wat wel belangrijk is, is dat je alvast 16 mei vrijhoudt! Je kunt je opgeven t/m 5 mei en we willen graag weten met hoeveel personen je komt en met hoeveel kleine eters (-11 jaar) en grote eters (+11 jaar). Je kunt je opgeven via explos@scoutingaxel.nl.

Groetjes,

het Restaurantteam