Info Pannenkoekenrestaurant Explo’s Axel

29 apr 2015
Sandra Wesselius

Beste scoutingleden, familie en vrienden,

Op zaterdag 16 mei organiseren wij ( de explo’s) een pannenkoekenrestaurant in het gebouw van scouting Axel. Ons restaurant gaat open om 18.00 uur. De keuken sluit om 21.00 uur. Alle leden en natuurlijk ook hun familie zijn van harte welkom.

Na wat brainstormen hebben we gekozen voor het concept “All you can eat…pannenkoeken”. Dit houdt dus in dat jullie voor een vast bedrag zoveel pannenkoeken mogen eten als jullie op kunnen. Daarnaast zit hierbij voor iedereen een welkomstdrankje inbegrepen en koffie, thee of warme chocomelk achteraf. Dit alles kost voor de grote eters (11+) € 10,- en voor de kleine eters (11-) € 7,-.

Jullie kunnen een keuze maken uit 8 tot 10 verschillende pannenkoeken, zowel hartig als zoet. Als jullie buitenom de drankjes die inclusief zijn nog iets willen drinken, dan wordt dit tegen scoutingprijzen verkocht (non-alcoholisch € 0,50 en alcoholisch € 1,-).

Als jullie willen genieten van de heerlijke pannenkoeken en deze geweldige ervaring, dan kun je je nog opgeven t/m 8 mei. We willen graag weten met hoeveel personen je komt en met hoeveel kleine eters (-11 jaar) en grote eters (+11 jaar). Je kunt je opgeven via explos@scoutingaxel.nl.

Groetjes,

het Restaurantteam