Speculaaspoppen kopen en verkopen

16 okt 2014

Lekker, speculaaspoppen smullen voor Scouting Axel!

De stoomboot is opnieuw onderweg naar Axel en hij is weer tot de rand gevuld met de lekkerste speculaaspoppen.

Geniet met Sinterklaas van een traditioneel kwaliteitsproduct door een echte bakker gebakken. Deze grote speculaaspoppen van 250 gram per stuk zitten allemaal in een eigen doosje en zijn te koop voor slechts €3,-

De opbrengst van deze lekkernij is voor een geweldig goed doel: de scoutinggroep van je eigen kind!

Hoe bemachtig je dit Scouting Axel kwaliteitsproduct en verkoopt je er zoveel mogelijk door? Heel simpel. Neem al je speculaaspoppen af bij Poppenpiet en pas de volgende tips en trucs toe:

• Gebruik bij familie de ‘mijn kind doet allerlei leuke dingen bij scouting en verkoopt daarom nu speculaaspoppen’ truc en ze happen graag toe
  • Koop ze zelf en verpak de poppen als cadeautjes of surprises. Zo maak je iedereen blij
  • Doe je baas en al je collega’s een speculaaspop cadeau; succes gegarandeerd
  • Breng je baas of de voorzitter van de personeelsvereniging op het idee met Sinterklaas voordelige scouting Axel   speculaaspoppen uit te delen aan het personeel
  • De buren kunnen gewoon geen nee zeggen tegen deze geweldige speculaaspoppen als je eigen welp of scout het netjes gaat vragen

Dus tellen en bestellen via het formulier!

Bestellingen moeten uiterlijk 8 november gedaan zijn. Op zaterdag 29 november kunnen de speculaaspoppen worden opgehaald bij het scoutinggebouw. Zo kun je ze ruim voor Sinterklaas op de juiste adressen bezorgen. Vanzelfsprekend betaal je je bestelling voor 5 december aan Poppenpiet: NL37 RABO 0133 2563 40 van Stichting Beheer Scouting Axel of contant bij het ophalen.

Een deel van onze inkoopprijs gaat naar de Roparun, een estafetteloop van Parijs en Hamburg naar Rotterdam, waarvan de opbrengst al jaren gebruikt wordt voor de zorg voor mensen met kanker. Zo doen wij op onze beurt weer wat terug voor een ander goed doel.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

17 oktober 2014 15:12

Meteen bestellen natuurlijk!!