Scouting Axel Kleding

13 jun 2015
Misha Klomp

Daar zijn ze dan:
de nieuwe truien en T-shirts!

Of ja, bijna dan. De Inschrijvingen zijn van af nu gestart. Deze keer gaan we het iets anders aanpakken dan twee jaar geleden. Lees het nieuwsbericht goed door en bestel gelijk!

Het streven is om de nieuwe kleding voor het zomerkamp in huis te hebben, zodat iedereen straks in zo’n lekkere warme trui aan het kampvuur kan zitten. Daarom sluit de inschrijftermijn dinsdag 23 juni al weer. Wij weten dat dit kort dag is maar helaas zijn wij afhankelijk van de drukker.

Hoe werkt het?

Vanaf nu kun je je bestelling plaatsen in onze webwinkel: winkel.scoutingaxel.nl Doe je bestelling en betaal veilig en makkelijk via IDEAL of bankoverschrijving. Dan zorgen wij ervoor dat je bestelling voor vertrek klaar ligt om mee te nemen.

Het laatste restje ‘oude’ kleding staat ook in de webwinkel. Als je deze meteen bestelt, kun je het nog laatste draaidag ophalen.

Helaas hebben we nog geen foto’s van de nieuwe modellen. Wel kunnen wij vertellen dat ze vergelijkbaar zijn met de huidige modellen, dezelfde print en dezelfde kleur, maar een betere kwaliteit stof.

Maar welke maat past mij dan?

Wij hebben voor een ander merk T-shirt/trui gekozen voor onze kleding dan voorheen, het kan dus zijn dat je een andere maat nodig hebt dan je gewend was bij onze ‘oude’ kleding. Twijfel je over de goede maat? Bij ieder product staat een uitgebreide maattabel om je hierbij te helpen. Twijfel je nog steeds? Van de T-shirts hebben we van alle maten een pasmodel liggen, hier kun je tijdens de laatste draaidag gebruik van maken. Dan heb je nog precies genoeg tijd om te bestellen. De truien hebben we helaas niet liggen, behalve de kleinste kindermaat.

Nog vragen?

Als je nog vragen hebt, vul dan even het formulier hieronder in en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Naam

Onderwerp