Speculaaspoppen

07 okt 2015

Hier zijn ze weer, onze geweldig lekkere speculaaspoppen, die Sinterklaas hoogstpersoonlijk voor ons mee neemt uit Spanje. Elke pop is goed voor 250 gram lekkers in een mooie doos en kost slechts €3,-. Natuurlijk is de supermarkt goedkoper, maar wij doen met de opbrengst hele leuke scoutingdingen voor onze leden. Bovendien gaat een deel van de opbrengst naar de jaarlijkse Roparun, die het geld besteed aan de zorg voor mensen met kanker. Een dubbele reden dus om bij ons deze heerlijke door een echte bakker vers gebakken speculaaspoppen te bestellen.

Denk niet alleen aan je eigen gezin, maar kijk eens hoe groot je familie is. Die lusten vast ook allemaal wel een speculaaspop. Of vraag aan je baas of die het personeel dit jaar wil verrassen met zo’n heerlijke pop. De cadeauverpakking zit er al omheen. Hoe meer poppen er verkocht worden, hoe meer we kunnen besteden aan onze leden en hoe meer de Roparun krijgt van de leverancier.

Speculaaspoppen bij scouting Axel kopen doe je zo:

• ga naar onze webwinkel en bestel zoveel poppen als je wilt. Betalen kan meteen met ideal of via een rekening (alleen voor bedrijfsbestellingen)
  • bestel je voor je zelf én voor je baas, maak er dan 2 aparte bestellingen van
  • plaats je bestelling uiterlijk 31 oktober, zodat wij alles op tijd kunnen doorgeven aan Sinterklaas
  • op de zaterdagen 21 en 29 november is je bestelling op te halen in ons gebouw, tussen 13.00u en 13.30u en tussen 16.00u en 16.30u