De derde editie, tijd voor pannenkoeken!

27 mei 2017
Misha Klomp

Wij zijn al weer tegen het einde van het Scouting seizoen en dat betekend dat de Explo’s hun pannenkoekenrestaurant voor de derde keer zullen openen! Dit jaar gaan we dat op 10 juni doen. Het restaurant opent om 17.30 uur en de keuken gaat om 21.00 uur dicht. Net als voorgaande jaren vragen wij ook dit jaar vooraf te reserveren.

Ook dit jaar serveren wij pannenkoeken met kaas, spek, kersen, suiker, stroop en Nutella. Maar nog veel belangrijker, de pannenkoek van de chef komt terug. Wat dat is vertellen we nog niet, behalve dan dat het een andere smaak is dan de vorige keer, maar ga er maar van uit dat ‘ie minimaal net zo lekker is!

Voor kleine eters (-11 jaar) vragen wij €7,- voor de grote eters (+11 jaar) €10,-. Hiervoor krijg je onbeperkt pannenkoeken en koffie of thee na. Daarnaast kosten non-alcoholische drankjes €0,50 en alcoholische drankjes €1,00.

De Explo’s doen traditiegetrouw door het jaar heen allerlei klussen, om het zomerkamp te bekostigen. Dit jaar zullen zij op de fiets naar hun bestemming, in Nederland, gaan. De activiteiten hangen nog een beetje af van de inkomsten 😉

Reserveren kan via explos@scoutingaxel.nl. Geef aan met hoeveel grote en kleine eters je komt. Wij vragen dit te doen voor woensdag 7 juni in verband met de inkopen.

Zien we je dan?