Hightea Christmas Edition

07 dec 2017
Sandra Wesselius

Op zaterdag 16 december vieren wij Kerst met onze groep door gezellig met elkaar te theeleuten. Dit jaar is het de beurt aan de explo’s om hun kookkunsten te laten zien.

Alle leden zijn bij deze uitgenodigd. We verzamelen om 14.30 uur. Dan volgt eerst de uitslag van de scoutingloterij. Om 15.00 uur begint de hightea en om 16.30 uur sluiten we de laatste draaidag van 2017 af.

Voor zo’n hightea zijn een heleboel ingrediënten nodig. Om een inschatting te kunnen maken van de benodigdheden, vragen we jullie om je uiterlijk woensdag 13 december aan te melden door te mailen naar explos@scoutingaxel.nl

We vragen een bijdrage van €4,- per persoon, zodat we de ingrediënten voor de hightea kunnen kopen en de lekkernijen daadwerkelijk gemaakt en gegeten kunnen worden.
Dus welpen, scouts, explo’s stam, leiding en bestuur, meld je vandaag nog aan!!

Verder is het de bedoeling dat iedereen zijn eigen bord, mok en bestek meeneemt in een plastic tasje. Deze gaan weer vies mee naar huis, zodat we geen mega afwas hebben zo net voor de vakantie.

Groeten van het hightea team (Explo’s)