Dag 5: Daar heb je tegenwoordig ook een app voor

20 jul 2018
Misha Klomp

De volgende dag werden wij weer verfrissend wakker op het kamp. Het weer was zoals altijd fantastisch, dus gingen wij naar leuven. In leuven werden wij allemaal in groepjes gedeeld om een spel te doen met de scouts en de welpen. Het spel ging als volgende:

Een van de labpartners van het universiteit (naam vergeten) was ontvoerd. En als het verder nog niet genoeg was, werden er twee knoppen van de tijdmachine meegenomen. Nu was het onze taak om door drie verschillende verdachten te ondervragen en uitvinden wie de ontvoerder is.

Na het spel in leuven liepen wij in de richting van het zwembad waar we onderweg even stopten om te picknicken in het park. En bij die tijd gingen we naar het zwembad.

Na wij klaar waren met omkleden, gingen wij samen met de oudste scouts een hapje eten bij een pizzeria in leuven. Daarna gingen wij samen bowlen.