4 januari Nieuwjaarsborrel

29 dec 2019

NU de kerstdagen voorbij zijn, nadert 2020 snel. Bij onze scoutinggroep starten we de 1e draaidag van het nieuwe jaar traditioneel met een Nieuwjaarsborrel. Leden, bestuursleden, leidinggevenden, ouders en andere gezinsleden zijn allemaal van harte welkom op zaterdag 4 januari om met elkaar te toasten op een leuk en vooral actief scoutingjaar.

Onze oliebollenbakkers, de 2 B’s, zullen ’s morgens al het beslag laten rijzen en ervoor zorgen dat de bollen halverwege de middag bruin en warm zijn.

Het programma van de dag is als volgt:

• 13.30u opening van het nieuwe jaar gevolgd door allerlei spellen
  • 15.15u de oliebollen zijn gebakken, de kurk gaat van de fles; we toasten samen op het nieuwe jaar

Onze leden verwachten we om 13.30u. Wil je meespelen met onze leden, dan ben je hartelijk welkom.
Wil je alleen komen toasten en oliebollen eten, zorg dan dat je om 15.15u binnen bent. De middag duurt zo lang als de laatste gast vertrekt