Poetsen. Het gaat niet vanzelf…

12 sep 2019
Misha Klomp

Het nieuwe Scouting-seizoen draait weer op volle toeren. Dat betekent, een gezellige drukke boel in en om het gebouw. Kids die met modderschoenen binnenkomen, bergen wasgoed, een keuken waar soms wat meer water gebruikt wordt dan nodig…😊 En….. HET MAG ALLEMAAL!!!

Het gebouw

We hebben een leuk groepje die geregeld dit allemaal komt schoonmaken maar extra handjes zijn altijd welkom. Daarom vinden jullie hieronder een (voorlopige) poetskalender. Kun je op een van deze dagen (of meer) even een paar uurtjes vrijmaken om te helpen geef dan even een seintje naar karin@scoutingaxel.nl. Je bent van harte welkom! (en we hebben je nodig 👍).

Dinsdag altijd ’s avonds om 19.30 uur, woensdag altijd ’s morgens om 09.10 uur.

• Woensdag 18 september
  • Dinsdag 22 oktober (tevens klus- en terreinavond)
  • Woensdag 20 november
  • Dinsdag 17 december
  • Woensdag 8 januari
  • Dinsdag 4 februari
  • Woensdag 4 maart
  • Dinsdag 31 maart
  • Woensdag 22 april
  • Dinsdag 19 mei
  • Woensdag 24 juni

(Deze voorlopige agenda zullen wij zo veel mogelijk up-to-date houden)

De was

Een aantal ouders zitten in een roulatieschema en doen de was voor ons. Wie wil hen helpen zodat niet alle was voor 2 of 3 ouders is? De bedoeling is dat je een maand lang elke zaterdag de was ophaalt of laat meenemen door je kind en het de week erop weer mee terug neemt/geeft. Meld je aan via de email karin@scoutingaxel.nl.

Alvast bedankt namens de poets- en wasgroep (en eigenlijk al onze leden)!