Vliegen is een kunst, overvliegen is doorzettingsvermogen!

05 sep 2019
Nadine Koster

Afgelopen zaterdag zijn we dan eindelijk weer begonnen! En er moest natuurlijk weer wat bewezen worden want voor sommigen was het tijd om hun vleugels uit te slaan en zich aan te sluiten bij een nieuwe groep! En wat een bikkelprogramma stond er voor ze klaar zeg! Raadsels, buikschuiven, een doolhof, fikkie stoken, snoepjes vissen, alles zat erin. Maar als je denkt dat dat niet genoeg is, waren ze dat uur beste vrienden met hun ei, deze moest bewaard worden in hun borstzakje, en die wouden we heel terug. En ik kan je vertellen, ze hebben stuk voor stuk deze bikkeltocht doorstaan.

Thomas, Sebastiaan, Jari, Amber, Kris en Branco twijfelden geen moment en doken in het parcours om zo een plekje bij de Scouts te winnen.

Ook Laura twijfelde geen moment en ging ervoor, nog even zwaaien naar de scoutsleiding en toen kwam ze toch echt welverdiend bij de Explo’s.

En dan Femke en Simon, zonder enige aarzeling gingen ze ervoor, op naar de stam en/of als nieuwe leiding.

Groot applaus voor al deze bikkels en de dag sloten we af met heel veel water en zeep.

(Foto’s volgen)