Challenge week 15 paaseieren zoeken 2.0

07 apr 2020

Komend weekend is het Pasen dus gaan we eieren zoeken. De paashaas zou erg teleurgesteld zijn als we dat overslaan omdat er een virus rondwaart. We hebben natuurlijk wel wat extra spelregels om het veilig te houden:

• Zoeken kan zaterdag 11 april tussen 14.00u en 17.00u
  • Dit doe je alleen of met z’n tweeën waarbij je let op afstand houden
  • Er zijn papieren eieren genummerd van 1 – 20
  • Van elk gevonden nummer mag je maar 1 ei meenemen, de rest laat je hangen. Het kan zijn dat een nummer op is, dus dat je die niet gaat vinden
  • Als je klaar bent, maak je een selfie waarop je gevonden eieren met hun nummers goed zichtbaar zijn en die stuur je uiterlijk om 17.00u naar je leiding. Vanzelfsprekend draag jij je scoutingdas!
  • Degene per speltak met de meeste gevonden eieren ontvangt een paasprijs

Voor de welpen komen de eieren in het bos bij scouting te hangen; bekend terrein voor de kinderen. Er zullen zaterdag om 14.00u aanwijzingen op deze website staan.
Voor de scouts en explo’s wordt het natuurlijk moeilijker gemaakt. Hoe en wat staat zaterdag op deze website, maar coördinaten zijn de Paashaas niet vreemd.

Voor deze Paas challenge kun je je zaterdag tot 15.00u aanmelden bij je leiding.

Doe je mee? Natuurlijk doe je mee!