Bij Luitjens sponsoractie

01 okt 2022

‘Bij Luitjens’ is in Axel begonnen met een hele mooie sponsoractie. Het bedrijf verdeelt totaal €7500,- onder de verenigingen in Axel en omgeving die meedoen met de Actie. Daar moeten we natuurlijk wel het een en ander voor doen en daar kunnen we jullie hulp bij gebruiken.

In de AH presenteren verschillende Axelse verenigingen zich op een leuke manier. Het winkelend publiek krijgt bij elke bestede €10,- in één van de winkels van ‘Bij Luitjens’ een muntje. Die munt stop je bij AH in de box van de vereniging die jij wilt steunen. Hoe meer sterren er in onze box komen, hoe meer sponsorgeld we krijgen van ‘Bij Luitjens’. Help ons daarom aan zoveel mogelijk munten door ook je familie en vrienden die in Axel boodschappen doen te vragen hun munten aan ons te doneren.

Tot zondag 2 oktober kun je nog onze foto liken die ‘Bij Luitjens’ op Facebook heeft gezet: https://www.facebook.com/bijluitjens/photos/pcb.5359718437453548/5359718147453577

Op  8 oktober draaien we in het centrum van Axel. Meerdere deelnemende verenigingen zullen die dag in de buurt van AH aanwezig zijn. Met de welpen spelen we die middag verschillende spellen op en rond de markt. Het programma van de scouts en explo’s wordt nog bekend gemaakt.

Op 16 oktober moeten we zoveel mogelijk oude plastic tasjes van AH, Bruna, Etos en Gall & Gall die iedereen nog thuis heeft liggen, inleveren onder het motto ‘help plastic de wereld uit’. Het lijkt ons een goed idee alvast te beginnen met verzamelen. Als jullie allemaal in je familie= en vriendenkring een oproep doen om tasjes te verzamelen, kunnen onze leden ze de komende zaterdagen meenemen naar Scouting. Dan leveren wij ze op de juiste datum in.

Een andere uitdaging die we krijgen is een half uurtje vakken vullen bij AH op donderdagavond 20 oktober. Zodra we hier meer info over hebben, horen jullie het natuurlijk ook.

Kortom, een leuke sponsoractie die een mooi bedrag kan opleveren. Het geld willen we besteden aan nieuwe (spel)materialen. Help ons daarom waar je kan. Maak reclame voor onze club, verzamel plastic tasjes en geef ons vooral jullie munten!

Alvast hartelijk dank namens onze leden.

Welpen,welpen!!Joehoe!!
Hebbenjulliedaaraleensvangehoord,dewaanzinnigeboomhut.
Echtgeweldighier!
Aldieverdiepingen,enzulkegavedingendiejehierkuntdoen!