6 januari winterfair

18 dec 2023

Zaterdag 6 januari van 15:30 tot ongeveer 19:00 houden wij een gezellige winterfair op ons Scouting terrein. Om 15:30 wordt de winterfair geopend door onze voorzitter met een mooie toespraak. Vervolgens luiden we met oliebollen en bubbels het nieuwe Scoutingjaar 2024 in.

Hierna start de winterfair. Iedereen ontvangt een activiteitenkaart. Overal op het terrein kunnen spelletjes worden gespeeld waarmee punten te verdienen zijn. Deze punten worden op je activiteitenkaart bijgehouden. Degene met de meeste punten kan op het einde van de winterfair op een leuke prijs rekenen.

Uiteraard wordt er ook aan de innerlijke mens gedacht en zijn er lekkere versnaperingen en (warme) drankjes tegen een kleine vergoeding te verkrijgen. Koop hiervoor onze bekende muntjes. Er kan contant en digitaal betaald worden.

Bij de muntenverkoop kan desgewenst ook onze nieuwe Scouting Axel kleding besteld worden. Er zijn pasmaten en een pasruimte beschikbaar, zodat de juiste maat gekozen wordt.

Alle welpen, scouts, explo’s, ouders, verzorgers, opa’s en oma’s, broertjes, zusjes en zelfs vriendjes en vriendinnetjes zijn van harte welkom. Tot 6 januari!

In de tussentijd wensen we iedereen gezellige feestdagen en een goed begin van het nieuwe jaar.