Horror Halloween

01 nov 2013

We hebben met de welpen en de scouts in het welpenlokaal verzameld,de eerste groep ging het bos in, de andere groepen hebben nog een quiz gedaan met vragen zoals: wat besteld een skelet in het café, wat staat er op de grafsteen van een poetsvrouw, robot, nerd, begrafenisondernemer, enz. Uiteindelijk waren we aan de beurt, we liepen het bos in en kwamen de eerste post al tegen: we moesten bowlen. Bij de volgende post moesten we bij een op de rug gebonden fluit blazen zonder dat hij/zij het merkte, als hij/zij het merkt moet die gene 'spook' roepen. Bij de volgende post moest iemand (in dit geval lorenzo) in een pan met vissen zoeken naar een spin. Maar toen we naar de volgende post wouden lopen kwamen we iemand met een wit masker tegen, hij was zo eng omdat hij zo versteend leek. Nog een eindje verder kwamen we iemand tegen met een paarden masker op hij was ook zo stil en hij bleef ons steeds volgen tot we bij de post volgende post aankwamen moesten we een platte knoop leggen. Bij de waarzegger en de heks was het best wel gezellig. Toen kwamen we bij twee soldaten aan. Vanaf daar zijn we naar het scoutinggebouw gelopen, dit was een van de leukste halloweenavonden ooit!

Groetjes: lukas