Libdub de opname

14 mei 2013

Zaterdag hebben we de lipdup opgenomen. We draaiden samen met de welpen, althans gedeeltelijk. Wij waren er al om 10 uur om de lipdup voor te bereiden. We hadden allemaal attributen meegenomen. Eerst dronken we iets en daarna studeerden we de tekst in. Een aantal dingen werden alvast klaargelegd. Daarna pakten we onze lunchpakketten en konden we onze lunch eten. Na de lunch maakten we het gebouw klaar voor de lipdup. We leegden het explolokaal, verduisterden een aantal ramen en zetten de spullen voor het wc-bandje neer. Daarna moesten we ons nog even verkleden voor de lipdup. Iedereen had best vreemde kleding aan. De welpen kwamen en ook een aantal ouders. Toen konden we beginnen met onze lipdup. We startten met de opnamen bij het bruggetje. Die opnames moesten wel een paar keer opnieuw, omdat een aantal dingen nog niet helemaal soepel verliepen. Toen die opnames klaar waren gingen we verder bij de weg naar het scouting gebouw. Daar moesten een aantal mensen achter elkaar fietsen. Van achter werden de opnames op de BMX gemaakt. Die waren na een aantal keer proberen ook klaar. In het gebouw maakten we de opnames met de minimensjes en met de welpen. Daar was Joris de rapper en Laura heeft ook een deel gerapt. In het explolokaal werd ook nog een deel opgenomen. Voor de finale had iedereen een bellenblazer. Op het einde zongen we allemaal het refrein nog eens mee en konden we nog bellenblazen. Daarna was alles opgenomen ee moesten we nog even corveeën.

Groetjes van Doortje

Arenden