START 2011-2012

20 aug 2011

Zo, daar zijn we dan! Volgende week gaan we van start met een nieuw jaar vol spel en avontuur. Na een regenachtige zomer (zowel op kamp als daarbuiten) begint S4AA zaterdag 27 augustus met een knaller van een opening! Om de toon even goed te zetten bent u allen uitgenodigd voor de 1e draaidag! U kunt hier genieten van het leedvermaak dat de overvliegers zullen moeten doorstaan, het uitzicht op de mooie axelse natuur en er is natuurlijk een gezellige afsluiter!

Dit jaar zal Scouting Axel een stuk meer digitaal te vinden zijn. Zo gaat het logboek van de scouts online verder. Zo kunt u ook thuis bekijken wat de kinderen op de zaterdagmiddag doen. De leiding zal voor opkomende evenementen een blog aanmaken (dat is zoiets als u nu leest). Ook kunt u ons live volgen op twitter (welpen hier, scouts daar, explo's hierzo & stam elders).