Zomerkamp dag 1

10 jul 2011

Wat een dag lieve mensen. Wat was het vroeg en wat was het nat. Maar dat deed onze scouts niks. Onze scouts reden door wind en weer de verkeerde kant op. Ancilla en Kevin die de web leiden.. dat moest wel mis gaan. al met al hebben we als nog het kamp in bentveld gevonden.

Na het kampement snel te hebben opgebouwd hebben we nasi met lekkere sate gemaakt. De nasi zelf had jammer genoeg de structuur van een deegbal.

Later op de avond hebben we een fototocht gedaan om het terrein te verkennen. Extra moeilijk want het was donker. Het is alleen wel moeilijk voor onze kindertjes om stil te zijn na 11 uur. Want dat is de tijd dat we rustig moeten zijn van de kampstaf.

Toen we rond het kampvuur gingen zitten was het hout te nat om te branden. Maar door de zware dag, warme choc. en speculaas was dit voor niemand een probleem.

Ook ik ga nu slapen want morgen is er energie nodig voor de sportdag!