Ontgroening = Kunst

30 sep 2014
Menno Dekker

Afgelopen zaterdag zijn er 4 nieuwe scouts en 1 leiding geïnstalleerd & ontgroend! Merijn, Shamaly, Caitlin, Merel en Pieter ondergingen deze vuurdoop zonder moeite. Het snoephappen in een bak vol vla en meel was voor niemand te gek en dat betekent dat we er 5 nieuwe scouts bij hebben. Wij zijn blij! Gelukkig voor jullie zijn er ook foto’s.

Later die middag lieten we de Picasso in onszelf naar boven komen. Gewapend met tape, canvas en stanley messen hebben de 3 patrouilles een schitterend kunstwerk in elkaar gezet. Toen al het precisie werk klaar stond was het tijd om met verf te smijten. Dat hebben we geweten ook. De zakjes verf ploften niet dus hebben we met onze handen gekliederd. Het eindresultaat is er niet minder om!

er zijn geen afbeeldingen gevonden