Zomerkamp 2014 – The aftermath

26 jul 2014
Menno Dekker

Met dijken van wallen onder de ogen stapten we vanmiddag de bus uit. Moe maar onverslagen kwamen we terug van een ontzettend geweldige week Wiltz. Wat we de laatste 2 dagen hebben meegemaakt ga ik niet meer typen. Dat kunnen jullie ondertussen gewoon aan de scouts zelf vragen! Maarrrr… hieronder vind jij alles wat je moet weten als zomerkampganger. Let op! Deze pagina kan later deze week/weken worden geüpdatet.

Fotomania

zoka2014flitsfotopagina

Klik, FLITS! Een foto zegt meer als duizend blaren. Alle foto’s van zomerkamp 2014 zullen in dit album komen. Heb je zelf nog foto’s? Neem even contact op.

Pamperbeleid

zoka2014dovepamerping

Een hele week heeft de leiding jullie verwent. Nu moeten jullie dat zelf doen. Zorg goed voor jezelf. Heb je blaren? klik hier.

zoka2014MIXTAPE2

MUZIEKMIX

Jullie drongen er op aan, wij leveren. Tussen de programma’s door hebben we af en toe de muziekinstallatie van de welpen geleend en wat lekkere beats aangezet. De muziek kun je hierrrrr terugvinden, zolang de voorraad strekt.

Tekencontrolle

De scouts zijn de gehele week teekvrij gebleven. Wat natuurlijk prachtigfantastisch is. Toch is er bij de stam en welpen wel een enkele teek gevonden. Daarom willen we iedereen op het hart drukken goed de oksels, knieholtes, tenen en liezen in de gaten te houden. Voor nog meer informatie over teken kan je dit verschrikkelijke filmpje van het RIVM bekijken.

Helden!

Stel je hebt een idee. Je moet naar Wiltz, Luxemburg en wilt er geen geld aan uitgeven. Dan zul je het zelf moeten doen. En dat is precies wat de explo’s en stam hebben gedaan. Op eigen houtje zijn ze 3 dagen voor het kamp vertrokken op de fiets. Vannuit Axel. Trouwens, waarom lees je dit nog.. klik gewoon het filmpje aan en zie de mensen met een hart van goud en billen van staal.

Dank jullie wel!

Wij, leiding en bestuur, zijn ontzettend trots op de manier waarop het zomerkamp is verlopen. Op de ouders die hebben meegeholpen, de kookstaf en natuurlijk de inzet van de scouts zelf. We zien jullie na de zomer weer voor een nog toffer nieuw jaar. Bedankt allemaal!

Menno Dekker
26 juli 2014 23:44

Het was een superweek! Ik blijf trots op jullie klimprestaties!

Thierry Bakker
27 juli 2014 11:37

Wat een schitterende week was het weer!

Nadine Koster
27 juli 2014 17:48

Het was een super week met hele toffe ervaringen!!